آرزوها
آرزوها



بهــــار اومد ، برفــــا رو نقطه چین کرد ، خنده به دل مــــُــــردگی زمین کرد

چقدر دلم فصل بهار رو دوست داشت ، وا شدن پنجره ها رو دوست داشت

 

سلام

سلام به روی ماه پری بانو که با کلام دلنشین متن های زیبائی رو به ما هدیه میکنه

سلام به همه ی شماهائی که یه صبح زیبا و پر نشاط رو شروع کردین

اینطور به من نگاه نکنید که امروز خوش تیپ و مرتب اومدم پیشتونا ، اگه بدونین بانو با من چیکار کرد

آخ ! آخ !!!

فکر کنم تصویر زیر گویای همه چیز باشه

خونه تکونی

بـــــــله !!! این بله از اون بله های کش دار بودا

آخه من نمی دونم این رسم خونه تکونی و این چیزا از کجا پیداش شده

اول از همه براتون بگم ما تازه اومدیم خونه جدید ، خونه تکونی های نوروز سر جای خودش

این خونه ی جدیدم نوبره ، انگار آدمائی که توش زندگی میکردن مال زمان « یوزارسیف » بودن  

رو همه در و دیوارا تار عنکبوت هست ، این یعنی اینکه باید دو برابر تلاش کنیم تا تمیز و مرتب بشه

بعد از کلی شیشه پاک کنی و تمیزکاری های معمول

بانــــو پاشو تو یه کفش کرده بود می گفت برو لوله بخاری رو تمیز کن  

من فقط می خوام این ساکنای قبلی رو پیدا کنم ، ازشون بپرسم بنده ی خداها

شما گاز داشتین چرا دیگه از نفت و بخاری نفتی استفاده میکردین ؟

خلاصه چنان دودی خوردیم که نگو و نپرس

دیگه بقیه ش بماند که کلّه ی اینجانب به طرز وحشتناکی تو لوله بخاری گیر افتاده بود

و با چه بدبختی خلاص شدم ، صورتم شده بود مثل حاجی فیروز

یکی نبود بگه آخه مرد حسابی برای چی دیگه سرتو بردی تو لوله بخاری

پری بانو هم با جارو برقی ، هی جارو می کرد و تمیز می کرد

اما سر من دیگه داشت از صدای جارو برقی سوت می کشید

بانو با مهارت ؛ خیلی با وسواس و آروم داشت جارو می کرد ولی من داشتم حرص می خوردم

اما به بانو که نمیشه از برگ گل نازکتر گفت فقط لبخند می زدم و سرمو به نشونه تأیید تکون می دادم

اما خدا میدونه تو دلم چه خبر بود

اینقدر از این صدای جارو برقی بدم میاد که حد نداره ، قابل توجه بعضی ها

اگه خواستین عصبانیم کنید جارو برقی رو روشن کنید ، چنان حالم گرفته میشه که نگـــــو

مخصوصاً اگه وسط تلویزیون تماشا کردن باشم

..

خلاصه اینکه در پایان امروز وقتی بانو با لبخند و یه استکان چای داغ سراغم اومد و هر دو سرگرم تماشای

یه خونه ی شیک و مرتب شدیم ؛ تموم خستگی از تنمون به در شد

و کنار هم با لبخندی که رو لبامون بود به استقبال اولین سال نوئی رفتیم که همدیگه رو داریم

و با عشق و علاقه کنار هم زندگی می کنیم و این موضوع یه خاطره ی خوب برای ما باقی می مونه

...

از امروز وبلاگمون حال و هوای بهاری میگیره و به استقبال سال جدید میریم چون دیگه بوی بهار داره میاد

و همه جا صحبت از استقبال از بهار و نوروز باستانی ماست

البته من و پروانه جان برای تبریکات سال جدید و شروع یه سال خوب در خدمت شما خواهیم بود

امیدوارم پروانه خانوم گلم و همه ی شماها که به ما سر میزنین همیشه شاد و سلامت باشین

و همیشه بهار دلاتون برقرار باشه

الحاقیه ۱ : اگه دیدین یه جاهائی هذیون نوشتم ، این اثر همون دود زدگیه لوله بخاریه

الحاقیه ۲  : چه اشکال داره هنوز تو وبلاگمون برف بباره ، اینم آخرین برفای زمستون ما باشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در سه شنبه 20 اسفند 1387برچسب:, ساعت 7:47 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar